poniedziałek, 23 listopada 2015

I Will Love You Story 1

~Violetta~
To były wspaniałe wakacje. Właśnie wchodzę na lotnisko w Buenos Aires z tatą, Angie i Lu. Czas wrócić do mojego ukochanego studia i spotkać się z przyjaciółmi. Strasznie stęskniłam się za moim Leonem, dziewczynami i całą resztą.
Wychodzę z lotniska. Ta osoba która tam stoi kogoś mi przypomina... To chyba... Tak! To Leon. Podbiegłam do niego i rzuciłam się mu na szyję.
L- Witaj księżniczko!
-Leon, jak ja się za tobą stęskniłam!
L- Gwarantuję że ja bardziej
- O nie, ja bardziej
Nic już nie mówił tylko mnie pocałował. Tak mi tego brakowało...
L- Mogę jechać z tobą do domu?
- Jeszcze się pytasz? Oczywiście!
Wzięłam Leona za rękę i podbiegłam do taty.
- Tato, Leon pojedzie z nami
G- Dobrze. Cześć Leon, co u ciebie?
L- Dzień dobry. Dobrze, dziękuję.
Lu- Jedziemy?
- Jedziemy, jedziemy
Wsiedliśmy wszyscy do samochodu i pojechaliśmy do domu. Wszyscy śmiali się z czegoś w samochodzie. Nie wiedziałam o co chodzi, a oni nic nie chcieli mi powiedzieć.
Kiedy weszłam do domu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz