poniedziałek, 23 listopada 2015

I Will Love You Story 2

~Violetta~
 Kiedy weszłam do domu... było bardzo cicho, jakby nikogo nie było. 
-Olga! Ramallo!
Nikt nie odpowiadał
-Tato gdzie jest Olga i Ramallo?
Nie zdążył mi odpowiedzieć bo z kryjówek wyskoczyli Olga, Ramallo i wszyscy moi przyjaciele ze studia. Nie mogłam uwieżyć własnym oczom! Wszyscy przybiegli do mnie i do Ludmi i przywitali się
F- tak się za tobą stęskniłam kochana!
C- Ja tak samo!
- Ja za wami też dziewczyny! Ale mam pytanie. Tata i Angie wiedzieli?
F- Tak, to po części ich pomysł
- Przepraszam na chwilkę 
Podbiegłam do taty i Angie i przytuliłam się do nich
- Jesteście najlepsi! Dziękuję!
•następny dzień•
Dziś pierwszy dzień nowego roku w studiu. Czekam przed domem na Fran i Cami bo mamy iść razem do studia.
F-Ciao Vilu!
C- Cześć kochana!
-Cześć dziewczyny. Idziemy?
F,C- Jasne!
•W studiu•
Przy samym wejściu czekała na mnie Leon
L- Cześć księżniczko
Powoedział i mnie pocałował
L- Chodźcie bo Pablo już czeka.
F- Tak słodko wyglądacie..
•w sali•
P- Witam wszystkich po wakacjach. Gotowi na nowy rok?
Wszyscy- Tak!
P- A na początku chciałbym przedstawić wam nowego kolegę...

1 komentarz: