wtorek, 24 listopada 2015

I Will Love You Story 3

~Violetta~
P- A na początku chciałbym przedstawić wam nowego kolegę...
Zapadła chwila ciszy. Byłam bardzo ciekawa, kto będzie się z nami uczył.
P- Właściwie to większość z was już go zna...
W tym momencie myślałam tylko o tym, kto zaraz się przede mną pojawi.
P- Wejdź na scenę
Na scenę wszedł nie kto inny jak... Tomas!
Nie wiem czy płakać czy się śmiać
Wszyscy podbiegliśmy go przywitać, nawet Leon ( co mnie trochę zdziwiło)
Przedstawiliśmy go też Diego, Clementowi i Gery.
Później zaczęły się zajęcia śpiewu. Ja śpiewałam Podemos z Leonem. Zauważyłam jak przy tym posmutniał Tomas. Obawiam się, czy on czegoś nadal do mnie nie czuje...
Ale kocham Leona i jestem tego pewna. A poza tym, jeżeli Tomas się nie zmienił, to powinien to zaakceptować.
Potem mieliśmy taniec z Gregorio. Był bardzo zaskoczony tym, jak bardzo Tomas się poprawił. Z resztą wszyscy byliśmy zdziwieni.
Później mieliśmy jeszcze kilka zajęć.
L- Violu ja muszę iść. Do jutra.
- Pa! Kocham Cię.
L- Ja ciebie bardziej księżniczko
Leon poszedł, a do mnie podszedł Tomas
T- Cześć
- Hej
T- Pójdziemy na kawę? Chciałbym pogadać.
-No...

1 komentarz:

  1. Super ale mogłabyś uzupełnić go i po dodawać wszystkie ponieważ twoje opowiadanie jest naprawdę piękne i szkoda żeby osoby, które nie mają instagrama nie mogły znać dalszej części... Ja ją znam ponieważ obserwuje cię na instagramie mój Nick to klaudisyoutube ;)

    OdpowiedzUsuń